ایران قوی🇮🇷

مشخصات بلاگ
ایران قوی🇮🇷

علاقه ای در دنیا شدید تر از عشق به وطن نیست.

زندگی انسان های فعال ، خاک وطن را بارور می سازد.

خانه ات را حاضری از دست بدهی ، ولی وطن را هرگز .

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها

روحت شاد سردار دلها

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ق.ظ



سردار_دلها

ای امیر لشکر، ای سردار دل ها!

آغوش تو پناه طوفان من بود.

چشمان من کنار عقیق پیشانی ات جان می گرفت و صدای بارانی ام کنار صدای خاک ریز آزادی بهاری می شد.

  ای سردار لشکر عشق، ستاره ی زندگی ملت، بدون تو نوری ندارد، چون تو نور خاک مظلوم دمشق بودی.

خاک مظلوم دمشق از غم فراق، سیاهی زندگی را به رُخ پروانه های آتشین می کشد.

فرزندان مظلوم فلسطین بی تو دست هایشان سرد و قلبشان گرفته است.

ای پدر ایران، ای روشنایی خانه ی امید، چشم ستارگان فلک از تو روشن است.  دلتنگم ...! 

دلم برای دیدنت کنار رهبر تنگ شده .

دلم برای بوسیدن کودکان و دادن انگشترت به دیگران تنگ شده ،دلم عجیب برای تو تنگ شده

  دو سال از رفتنت میگذرد

اما قلب عاشقانت هنوز هم بر در کوچه انتظار نشسته است

تا شاید یک بار دیگر، فقط و فقط یک بار دیگر تو با همان لبخند دلنشینت برگردی .


روحت شاد سردار دلها

  • ۰۰/۱۰/۱۳
  • سحر رنجبری زاده

نظرات  (۱)

  • نرگس سادات انصاریان
  • خیلی اوزن بود بهت تسلیت می گم شهادت حاج قاسم سلیمانی را 🙁🙁🙁☹️☹️😭😭😪😓

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">